Yaşadığım bu hastalık bedenime özen göstermemi hayatın bana verilen bir hediye olduğunu asıl zenginliğin sağlıklı olmak olduğunu fark ettirdi. Bu hastalık görevini tamamladı. İyileşmeye ve sağlıklı olmaya hazırım. İyileştiğimde, hakkını vererek ve bedenime özen göstererek yaşayacağım. Niyetim kabul olsun, Yaradan yardımcım olsun...
Geçmişten getirdiğim ne varsa aşka dair şu anda bırakıyorum. Kendimi kısıtladığım alanları açıyor ve özgürleşiyorum. Kendi merkezimde yaşamı kucaklıyorum. Geleceğe huzurlu, mutlu ve coşkuyla ilerliyorum.
Bu hayata gelişime aracılık eden, bu deneyimi yaşamama, hayatın tatlarıyla buluşmama, ben olma halime, seçimlerime, seçeceklerime, geçmişime ve geleceğime, hizmet eden herkesi kucaklıyorum.
Pişmanlık diye gördüğüm seçimlerimi, beni kısıtlayan hallerimi, hayatla, annemle ve olanla barışmamın önündeki engelleri kaldırıyor ve özgürleşiyorum.
Hizmet ettiğim ve hizmet aldıklarımla helalleşiyor, almayı ve vermeyi dengeli bir şekilde kabul ederek ilerliyorum.
İçimde ve dışımda olagelen olmuş ve olacak olan çatışmaları Sevgi enerjisi ile dönüştürüyorum. Denge içinde olanın kabulü ile kalbimi açıyorum. Özümden aktarılanları duymama engel olan İnançlarımın ve bildiklerimin kısıtlamalarını ve yaşadıklarımın izlerini bırakıyorum. Aldıklarım, karşılaştıklarım, yaşadıklarım huzur versin. Sevgi ışığım olsun.