Eda imiş adı..

Eda imiş adı..
@montaigner
twitter @kayaeda6
"Neyse ki yarın var Umutların en sevdiği gün." /Sezai Karakoç
Reklam
Kaplumbağaların yol hikayeleri tavşanlarınkinden daha çoktur.. /Halil Cibran
Beklentim yokmuş gibi davranıp içime dünyaları sığdırmaktan yoruldum .. _Nilgün Marmara
Öyle bir sihirbazdın ki Beni bile kaybettin... _Cemal Süreya
"Her doğan günün bir dert olduğunu insan bu yaşa gelince anlarmiş.." /İsmet Özel
Reklam