"Bende içebilir miyim?"
"Neyi?"
"Sigarayı."
"Gebertirim."
"Canım çekti bir tane içsem ne olacak?"
"O yandığım canın çekecek başka bir halt bulamadı mı?"
"Ne kızıyorsun, sende içiyorsun."
"Kızım senin göbeğim benimle beraber mi kesildi? Ben gidip uçurumdan atlasam sende peşimden mi atlıycaksın aptal!"
"Evet."
"Ne evet?"
"Şey, atlarım peşinden."