Okurken sanki gerçekten Sultan Abdulhamid'in yanında bulunup olaylara tanıklık ediyormuşum gibi hissediyordum. Yazarın anlatımı kullandığı dili insanı eskiye götürüyordu. Çok beğenerek okuduğum ara sıra açıp altını çizdiğim yerleri tekrar ettiğim bir kitaptır. Tarih sevenlere ve benim gibi Abdülhamid hayranlarına okumalarını tavsiye ederim.