Nagihan Akbulut

Nagihan Akbulut
@moonsailor
Reklam
Tanrı’nın bile seni kurtaramayacağı bir yere gitmenin korkunçluğunu düşün. Bir bakıma namuslu bir seçim yapabilme talihini yitirmiş olmakla , “iyiliği” yeğlemiş oluyorsun.
Tanrı'nın istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi? Kötülüğü seçen biri gerçekten iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli tanrının gözünde?
İyi bir insan olmak hoşuna gitmeyebilir küçük! Belki de iyilikten nefret edebilirsin.
Reklam