Hem kendimle fazlasıyla meşgul olduğumdan,hem de iç dünyam fazlasıyla fırtınalı olduğundan , başkalarını kendi haline bırakmayı yeğliyorum ,keşke onlarda benimle uğraşmasa .
-Ah ,insan öyle fani ki, yaşadığından gerçekten emin olduğu bu dünyada bile ,varlığının tek bir gerçek iz bıraktığı bu dünyada bile ,sevdiklerinin ruhunda ve hatırlarında o da sönüp kaybolacak ,hem de çok çabuk !