Sen ve ben iki iyi dosttuk ne oldu şimdi sana? Niye böyle yaptın bana? Değer miydi bizi kandırmaya? Gelip benim sevdiğimi elimden almaya kalkıştın. Tamam, dostum güveniyim, onun bir bildiği vardır dedim ama sen benim güvenimi boşa çıkardın. Şimdi soruyorum eline ne geçti ?
Söyliyeyim :"SANA GÜVENEN KALMADI. BIZ DE GÜVENMİYORUZ O DA ZORLA DURUYOR YANINDA... SEN ARTIK BİZ KAVRAMINDA DEĞİLSİN SEN SEN KAVRAMINDASIN."
ARTIK BAŞKALARINI KANDIRAMAMAN DİLEĞİYLE°°.