Fatma

Fatma
@morgalp
Benim hayatım, benim kurallarım...

Fatma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2019 29. kitabı
Ahmet Batman
6.2/10 · 15,8bin okunma
Reklam
İçinizde acıyan bir yer hep vardır. ama kimseye, “bak işte tam burası” diyemezsiniz..
İyi niyet bazen nankörlük doğurur..
Olur ya; Halledemeyiz bazı şeyleri, Birçok şeyi de mahvederiz. Ağlar, sonra el ele tutuşur beraber güleriz. Sen yine de her koşulda yanımda ol..