Bütün odak, bir sonraki seviyeye ulaşmak, yeni şeyler öğrenmek, daha fazla ders kitabı okumak, ödevleri hazırlamak, sınavları geçmek, daha yararlı beceriler geliştirmek ve sonra yine bir sonraki seviyeye geçmekti. Kimsenin beni karşısına alıp, "Matthew, hayatınla bir şey yapacaksan, ne yapmak isterdin?" diye sormamış olması tuhaf, değil mi? "Matthew, hangi konuda tutku duyuyorsun?" "Matthew, hangi işte gerçekten başarılı olacağını ve zevk alacağını düşünüyorsun?" "Matthew, hayatında gerçekten katkıda bulunabileceğin neyi yapmak isterdin?"