Kaçmak, bazen de kendine acımayla başlar. İnsan kendini kendi gibi hissetmediğinde ya da tam olarak öyle hissettiğinde kaçmak ister. Korktuğundan, öfkelendiğinden, üzüldüğünden ve belki de suçlu hissettiğinden… O an, önemli değildir hangi duygunun vücudunu esir aldığını. Önemli olan sadece kaçmaktır.