lavanta

lavanta
@mortus
kimsesizliğin gölgesinde bir çocuk tutar ellerimi.
Bu cümleyle tüm sevdiklerini kaybeden kişiyim.
Gönderi kullanım dışı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
milana'ya yakarışlar...
Dört mevsim yazmanı bekleyip kış ortasında yalnız bırakman gibi.
1K
milana'ya yakarışlar..
Benim sana gelen yollarım kapalı, senin bana gelen yolların yok.
1K
milana'ya yakarışlar...
Hayaller, umutlar, sevgiler... Her şey yeni sayfalara bırakılmış Milana ve ben bir sonraki sayfada seni görmedikçe yakmak istiyorum sayfaları.
1000k
milana'ya yakarışlar
Bir sessizlik var içimde bir de sensizlik. İkisi de ağır ama ben sensizlikle ölüyorum Milana.
1000Kitap