"Giden gider ama yol bitmez" demişti:
Annem. Unuttu bilmem! Hayatın bana öğretmesini mi istedi? Onu da bilmiyorum! Ama bildiğim tek şey, gidenin arkasından çok ağladığımdı. Annemin bu konuda çok haklı olduğu aşikâr...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir şarkı çalar ansızın aklında, hatıralarsın tüm geçmişi ama gidemezsin eskilere kalırsın öylece ve yaşlar boşalır gözlerinden, tutulur dilin, durur beynin, o an sadece anılar canlanır gözünde. Dökülen her yaşa inat yaşarsın.
00.00