Hiç olmazsa ben elimden geleni yapmıştım. Hayallerimin peşinden gitmiştim. İleride bir gün, aşk nedir diye sorarlarsa bana, ışık adında biri, diyecektim, ilk görüşte vurulduğum, peşine düştüğüm, yaklaştığım ama hiçbir zaman kavuşamadığım...
+Hala yalnız mısın?
-Sadece özgür.
+Peki ya mutsuz?
-Sadece alışmış.
+Peki ya aşık?
-Sadece eksik. Peki ya sen? Hala bekliyor musun?
+Beklemek... Şimdi hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız.
-Peki ya umut?
+Umut... Yok