berk

berk
@motor_
Hayatın doğuştan sana verdikleri ile yaşamayı öğrenmek en büyük erdemdir:)
ben ve Reyreyy bu kızı sevgiili diye paylaşmıslar komiksiniz o kızın sevgilis olsam bunu saklamam her yerde bizi paylaşmnız ı takdr ediyorum acıkcası kokmanızda anlıyorum gizli gizili iş yapıyorsunuz ne diyim dilek kızı değer verdiğim bir arakdaşım sevgilim değil
Reklam
evet dilek kızına değer veriyorum o üzülnce üzülüyorum evet her durmda yanındayım ve bazı insalr bu değeri göremkidleri için kıskanıp kudruyor sen hiç takılma onlara bırak naprlarsa yapısınalr ben seni bilrim kalbin güzeliğni bilrim geris sikmde bile değil o yüzden iyki varsın dyorum başalrımda ne düşünse düşünsün sikmeiyoruz da diyorum tamam mı güzel dilek kızı etiketliyemiyorum ama sözlerim reyyana
bi güzeliğin sözüne hiç uğraşmıyacağım şeyle uğraşıyorum ;)
bu yaızda bahsedilen gerizekelı benim ve çok özür dilerim gerçekten üzügünüm ama elimde değil

Reyreyy

@Reyii
·
Yazdığım mesaja cok fazla geç bakılması en nefret ettiğim davranışlardan biridir.Abi 2 dk önce mesaj yazmışsın ben sana hemen cevap vermişim.Yazdığım mesaja bir gün sonra cevap veriyorsun şaka gibi gerçekten
hak etmeyene hak etmediği sevgi ve saygıyı göstersin bırakır gider hak edene de o sevgi ve saygı göstermek istersein yoluna engeller cıkar sonra o hak eden kişide ucar gider ...
Reklam