evet dilek kızına değer veriyorum
o üzülnce üzülüyorum
evet her durmda yanındayım
ve bazı insalr bu değeri göremkidleri için kıskanıp kudruyor sen hiç takılma onlara bırak naprlarsa yapısınalr ben seni bilrim kalbin güzeliğni bilrim geris sikmde bile değil
o yüzden iyki varsın dyorum
başalrımda ne düşünse düşünsün sikmeiyoruz da diyorum tamam mı güzel dilek kızı
etiketliyemiyorum ama sözlerim reyyana