mourdeluci

mourdeluci
@mourdeluci
Maybe in another summer time🫴🏻🪻
Reklam
“Güneş ne kadar üstün olduğunu asla bilemez”🫴🏻🌻
gün doğumu parlamayı bekliyor ayrı yollara gideceğiz eğer bir rota çizersek tekrardan buluşacağız gözlerden uzak… kontrol dışı bir döngü her şeyin başlangıcına doğru bırak gitsin özgür olabilecek miyiz? yeni bir sayfa acarsak aynı şeyleri yine yapar mıyız? düşlerim bahçesinden geçtim. artık neyin gerçek olup olmadığını söyleyemiyorum ta ki biz düşünceye kadar
"çünkü romeo ölmeli, titanic batmalı, ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı."
19 Ağustos💜
Reklam