EstetikBit

Aşk galiba güzel birşey 🙂
Reklam
Kendi kendime konuşmayı çok seviyorum. Bazen kızıp bazen seviyorum. En iyi yanı da; insan kendisine küsemiyor.
Bazı sözler o kadar ağır ki kaldırmak ne mümkün, altında eziliyorsun.
Dilim kopsun.. Başıma ne gelirse şu dilim yüzünden hep!
Canım cehenneme!