Ben gençken profesyonel olarak tenis oynadım. Aynı zamanda Maharashtra’nın en iyi oyuncularından biriydim. Her seferinde, oynadığım maçın ardından eve geldiğimde, annem bana ‘Ee, galip mi geldin yoksa mağlup mu?’ diye sorardı. Genellikle maçları kaybetmediğim için, ona hep: ‘Kazandım’ diye cevap verirdim. Bir keresinde yine kazandığım bir maçın ardından eve geldim, annem bana yine aynı soruyu sordu, ben de ona aynı yanıtı verdim. Sonra annem bana döndü ve benim olaya bambaşka bir açıdan bakmamı sağladı, bana: ‘Düşündüm de, acaba kaybeden takımdaki gençler de evlerine gittiğinde, anneleri onlara kazanıp kaybettiğini sorduğunda, kaybettiklerini nasıl söylüyorlar?.O zaman anladım ki, yaşanılan her şeyin bir ‘diğer yüzü’ var.O günden beri yaptığım her şeyde karşımdakinin hislerini düşünmeye,onların düşüncelerini de önemsemeye başladım. Yaşadığım her olayın ‘diğer yüzünü’ de düşünmeye başladım.
#Aamir Khan