Kitap çok çok çok güzeldi. Okudukça gözümde canlanıyordu okuduklarım çok sevdimm, karakterler bile harikaydı.Herkese tavsiye ederim.Şuanda Arda Erel-in 2-ci romanını okuyorum(Yüz yüze) herkese iyi akşamlar.
Kitap çok güzeldi,akıcıydı.Arda Erel-in sevdiğim kitaplarından biri oldu. Henüz yeni okur olsamda,Arda Erel-in bu kitapı beni okumaya çok cesaretlendirdi.