Yanlış eğitiliyoruz toplum olarak. Sadece okulda da değil üstelik. Evde de durum aynı. Atasözlerimize kadar girmiş bu. Lafa bak. Söz gümüşse, sükut altındır. Niye sükut altın olsun kardeşim? Bence söz altındır. İnsanlar konuşmalıdır, sormalıdır, sorgulamalıdır. Sonra böyle oluyor işte. Hiç kimse memnun olmadığı hayatlarını sorgulamadan, sormadan memnunmuş gibi yaşıyor.
Ramazan gelince herkes dini bütün oluyor. Vallahi gıcık oluyorum bu ramazan müslümanlarına. 11 ay her türlü boku ye, Ramazan gelince de sütten çıkmış ak kaşık.