Derler ki, içinde bulunduğumuz anı, yani "şimdi" yi çok da sevmeyiz aslında;endişe uyandırıcı, tehditkar, ciddiye almaya değmeyecek denli geçici bulduğumuz için güvenilnezdir. O yüzden geçmişe ya da geleceğe kaçmak isteriz. Bazen de ne yapacağımızı şaşırırız. En iyisi susmak ve kimseden izin almadan yerine oturmaktır.
Başında boğup bunaltan, sonunda kendine bağımlı hale getiren yer yer hüzünlü ama insanın kendinden bir şeyler bulduğu harika bir kitap... Bitmesine üzüldüğüm nadir kitaplardan oldu..