Meral

İnsan neden kendi yıkımına koşar ? Neden böyle bir çekiciliği var tahribin ?
Reklam
Sadece sığ insanlar bir duygudan kurtulmak için yılların geçmesine ihtiyaç duyar. Kendisinin efendisi olan bir insan kederi de, bir zevki keşfettiği kolaylıkla sona erdirebilir.
Artık bir şeyi ne onaylıyor ne de reddediyorum. Hayata karşı gülünç bir tavır bu. Ahlaki önyargılarımızı açıklamak için gelmedik bu dünyaya.
Yaşamak dünyada en nadir rastlanan şeydir. Çoğu insan sadece var olur, hepsi bu.
Kendini suçlamanın konforlu bir yanı vardır. Kendimizi suçladığımızda başka hiç kimsenin bizi suçlamaya hakkı yokmuş gibi gelir. Günahlarımızı bağışlayan itiraftır, rahip değil.
Reklam