Kitabın genel olarak konusu güzel ve merak uyandırıcı. Ancak kadın başrol karakterin çok fazla ön planda olduğunu düşünüyorum. Erkek başrol karakterin ise ona göre daha az ön planda ve özellikte olduğunu düşünüyorum. Kadın karakterin güçlü olması çevresindekilerin de güçlü olması güzel ama erkek de başrol olduğu için onun geri planda kalması nedense kitabı sevimsizleştiriyor.