eren

eren
@mrt_4774
Cehennem nedir diye düşünürüm. Şu hükme varırım; sevmenin artık imkânsız olduğuna dair çekilen acıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kardeşlerim, insanların günahından korkmayın, insanı günahlar içindeyken de sevin, çünkü bu, Tanrı sevgisine benzer bir şeydir ve dünyada sevginin doruk noktasıdır.”
"Biliyor musun, bir şeyler var kafatasında! Hiç değişmeyen, sürekli acı veren bir şeyler.."
Kendinden geçmek, her şeyi unutmak, sonra uyanıp yeni bir yaşama başlamak istiyordu şu anda