eren

eren
@mrt_4774
Neden her şey böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yeter böyle düşünmek, bir tek kendini düşünmek, bir tek kendin için yaşamak yeter, sen çizmeci değilsin, senin çocukların sağlıklı, karının da bir ihtiyacı yok; çevrene bir bak, kaygılanmak için kendi çizmelerinden daha soylu bir şey görmüyor musun etrafında?" diyecek biri olmaması kötü asıl.
Zenginler, fukaranın kahpe felekten bağıra çağıra şikayet etmesinden hazetmez. Bu şikayetler yüzünden endişelendiklerini, yoksulların yılışık olduğunu falan söylerler. İyi de yoksulluk her zaman bezdiricidir. Ne yani, açlıktan inlemek zenginlerin uyumalarına mı mani oluyor?
Bazen saklanır insan, saklanır, yakalanmamak için gizlenir, burnunun ucunu bile göstermeye korkar; yerini belli etmez, çünkü önyargı kol geziyordur...
İnsan kalbinin yüceliğine duyduğu ölçüsüz inancın kurbanıydı .... Fyodor Dostoyevski