İnsan babasız kalabiliyor da annesizlik hele ki küçük yaştaki bir çocuk için inanılmaz zor…. Annesi vefat etmiş olan eski bir öğrencimin hayatı da buna benzerdi biraz yaşanmışlık ve birilerini özleştirdiğimiz kitaplar insanda bir bağ oluşturuyor en yakın sürede onu ziyaret etmem gerektiğini hissettim bu yüzden bu yazara teşekkür ederim… :) (onun umrunda olmayacak elbette) normalde ergenlik dönemi kitapları olmasına rağmen kitap okuma zevkini veren her şeyin okunası olduğunu düşünüyorum.