mrvvt

mrvvt
@mrvvvt
Zira aslında kimse kimseye yardım edemez;insan kendine yardım etme gücünü kendi içinde bulmalıdır.
Sayfa 228·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkasından teselli bulmanın ne kadar doğal olduğunu bir öğrenebilse, eminim bu kadarı yeterdi!
Ümitsizlik özfarkındalık uğruna ödenen bir bedeldir.Yaşama derinlere inerek bakacak olursanız,ümitsizlikle her zaman karşılaşırsınız.
Yalnızlık,hastalıkların üreyebileceği en uygun ortamdır.
Bozulan bir dostluğun verdiği acıdan kimse kaçamaz.