Ubeyd

Resulullah Sallallahu Aleyhi Ve Alihi Buyurdu ki;
"Haksizlik karsisinda susan dilsiz seytandir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
kafamda durmayan bir savaş var, yüreğime doğru gitmekte. ben kimim, neyim ve nereye gidiyorum? bu mu olacaktı ömrün isyan babı...
yorgun muyum, bilmiyorum. bıktım mı, meçhul. yalnız mıyım, hayır. sebepsiz miyim, gayri tefekkür. ''Doğu da batı da Allah'ındır; nereye dönerseniz Allah'ın yüzü oradadır. Doğrusu Allah her şeyi kuşatan, her şeyi bilendir.''
her insanın duyguları vardır. bu duygular heva heves noktasında rabbimizi unutturan cinsten mi yoksa o'na yaklaştıran mı ?
bir gün daha başladı, ben yine sebepsizim ve kifayetsizim...