Ubeyd

kafamda durmayan bir savaş var, yüreğime doğru gitmekte. ben kimim, neyim ve nereye gidiyorum? bu mu olacaktı ömrün isyan babı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yorgun muyum, bilmiyorum. bıktım mı, meçhul. yalnız mıyım, hayır. sebepsiz miyim, gayri tefekkür. ''Doğu da batı da Allah'ındır; nereye dönerseniz Allah'ın yüzü oradadır. Doğrusu Allah her şeyi kuşatan, her şeyi bilendir.''
her insanın duyguları vardır. bu duygular heva heves noktasında rabbimizi unutturan cinsten mi yoksa o'na yaklaştıran mı ?
bir gün daha başladı, ben yine sebepsizim ve kifayetsizim...
İmam Ali'nin namaza başlarken okuduğu teveccüh duası: وجّهت وجهي للذي فطر السماوات والأرض عالم الغيب والشهادة حنيفاً مسلماً وما أنا من المشركين أنّ صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله ربّ العالمين لا شريك له وبذلك اُمرت وأنا من المسلمين Bir başka duası: يا محسن قد أتاك المسئ وقد أمرت المحسن أن يتجاوز عن المسئ وأنت المحسن وأنا المسئ فبحق محمد وآل محمد صل على محمد وآل محمد وتجاوز عن قبيح ما تعلم مني