Sherlock'un ilk kitabı ve çok etkileyiciydi her zamanki gibi. Sherlock, doktor ve yanındaki iki soruşturmacı, Gregson ve Lestrade. Bir soruşturma başlatılıyor ve 2. Bölümdeki hikayeyle birleştiriliyor ve sonu çok güzel bağlanıyor. Aslında kolay bir soruşturma olarak görülüyordu ama sonra öyle olmadığını görmüş olduk. Güzeldi, düşündürücüydü.
"Yüreğinde ince bir sızı duydu Tacettin. Ali'nin doğumunda sonra babasına yalvar yalvar oluşu düştü aklına. Oğlunun kulağına, adını verdiği babasının, Hacı Ali Bey'in "Ali" demesini nasıl da istemişti."
Söz ver bana.Her ne olursa olsun üzmeyesin kendini.Unutmayasın ki,her karanlığın sonunda bir ışık mutlaka vardır.Sabahı olmayan geceyi gördün mü sen hiç?