Bırak, sana ait her şeye, sadakatle üzüleyim.
Bahtsızlık da olsa, her şeyi bileyim.
Iç çekişlerim karışırsa seninkilere,
Belki ikimizin de acısı hafifleyecektir. Ne dersin?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen düşünüyorum da, aşk varlığımızın doğum sancısı değil mi?
Ağına düşürdüğü biz sefil yaratıklar,
ya acılar içinde tükeneceğiz,
ya da insana olan aşkımızı Tanrı'ya yönelteceğiz.
Az kişiye nasip olmuş bir 'yeniden doğuş' bu.
Böyle doğmak isterdim,
çünkü aşkım ölümüm oldu benim.
Şairlik taslamıyorum.
Gerçek bu: Sen olmayan her şey için ölüyüm ben.
Nasıl da uğraştım kendimce sana kara çalmaya ...
Aklımdan tüm kusurlarını tekrarladım, durdum.
'Yalan' söylemiştin, hatırladım.
Bir keresinde epeyce kabaydı davranışın ...
Bu da işe yaramadı.
Hatalarında da Sen vardın.
Onları hatırlarken erdemlerin geliyordu aklıma, güzelliğin canlanıyordu gözlerimde.
Daha acısı, boynundaki o minicik beni hatırlıyordum ...