Mustafa

içim rahat çünkü kimsenin hayatında kapanmayacak boşluklar bırakmadım. Herkesin benden sonra hayatına devam etmesi için onlar nasıl rahat ediyorsa öyle veda ettim 🙏
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevdiğini belli edince şımarır mı diye korkan insanlar var. Halbuki değer verdikçe değer görür. Şımarmak da sevmekten gelir.Birbirini sevip şımarmanın kıymetini bilmeyenler kimsenin kalbinde yer etmesin.
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime.. İyi şeyler birdenbire olur.. Bu kadar bekletmez insanı. Oğuz Atay
Öyle büyümüş ki içimizdeki Yalnızlık, Sevilmeyi beklerken; Beklemeyi sevmişiz. Cemal Süreya
“İnsan;bin hikaye,bin özlem, bin cümle … Bir ölüm…”