Mustafa

Hayatın ölümle bitmesi ne kadar kötü bir son.. Kim bilir ne kadar güzel olurdu Önce ölünse, sonra yaşansaydı..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bir gün gelir açmaz dediğin çiçekler açar geçmez dediğin geçer bitmez dediğin dertler zamanla biter… Hayat öyle bir sır ki; önce şükür, sonra sabır, sonrada inanmak gerekir…🌹
Çaresizlik nedir bilir misin ? “Nasibim değil ise gönlümden al” diye dua ederken bir yandan da “İnşallah nasibimdir,gönlümdeyken çok güzel ne olur orada kalsın Allahım” demektir çaresizlik…
Koşarsın koşarsın da varamazsın hani; İçindeki umut varamadığın kadar büyür
Edebiyat
Her şey vaktini bekler ne gül vaktinden önce açar ne de güneş vaktinden erken doğar…