İşte bazen telefonu kapatamazsın böyle durumlar yaşarsın ayrılık gelmiştir ama neden geldiği bilmezsin kapanmaz o telefon uzar konuşmalar ne söyleceğini bilemezsin …
Bitmiştir gereksiz yere uzar konuşmalar ….
Alır kendini gidersin. Hoşça kalmak böyle bir şey işte ..