Hep böyledir.Hayat devam eder.Önünde senelerce beklediğin o evin enkazında kaldığında da,ölecekmişsin gibi hissedip ölmedikten sonra da,yutkunamayıp dizlerinin üzerine çöktüğünde de.Hep böyledir.Hayat devam eder.Herkes birgün bir yerden dönmemek için gider.Öğrenirsin...