Çiçekler aslında ölülerin gizli periskopları değil midir? Acaba ölüler dünyayı toprağın altında çiçeklerin saplarından mı izlerler?
Evet, babam bahçıvandı. Şimdi bir bahçe.
"Mutluluk arayışını bir kenara bırakalım artık; arayışın mutluluğu bize yeter. Bir bitiş çizgisi yok, aceleye mahal yok. Yolda olmak, büyümek ve en güzelin; en doğrunun izini sürmek. Gönlün yolla sermest olduysa, daha ne istiyorsun?" M. Kemal Sayar