kitaptaki olaylar yer yer akılda boşluklar bıraksa da yazarın edebi denemelerini görüyorsunuz. son eseri kadar beni etkilemedi belki ama bu yazarın tüm eserleri okunmalı bence. Sürükleyici ve heyecan verici.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zevkime güvenin bu kitabı sevmeyen olamaz. Mutlaka okuyun. Karakterler, olay örgüsü, öylesine güzel bir içerik… Acılarla dolu olsa da tadı damağımda kaldı. Çok sürükleyici ve edebi.
Bu kitabı aileye azıcık saygısı olan herkes okumalı.
Anlatmak imkansız. Bazen tekrara düşse de anlatımı nesnel verilerle desteklemesi… hele amacı! Çok kutsal ve değerli.