Sevgili 1k ailesi burası bir kitap okuma sitesi lütfen tanışmak için mesaj atıp sitenin kalitesini düşürmeyin...Kitaplar hakkında fikirler beyan edilir, yorumlaşılabilir eğer karşınızdaki seviyeli biriyse seviyeli bir şekilde muhabbet de edilebilir belki, saygı çerçevesi içinde ama amaç bunun dışındaysa onun yeri burası değil eminim benim gibi düşünenler vardır kimseyi saçma sapan mesajlarınızla rahatsız etmeyin...