Her ne kadar okumayı alışkanlık haline getirmeye liseden itibaren başlamış olsam da o dönemlerde okuduklarım salt bir okumadan ibaret olmaktan öteye geçmiyordu. Sürekli farklı kategoriler, Kürtçe-Türkçe karışık kitapların okuyuşuyla pek istifade edilmeyecek bir okuma gerçekleştiriyordum. Son bir yılda hayatıma aldığım yeni kararlarla uzun süredir Kürtçe yaptığım okumalara ara verecek ve daha titiz bir şekilde okumaya zaman ayıracaktım. Son dönemlerde eskisinden nazaran daha çok okuyup Cemil Meriç'in tabiriyle sadece kitapları kendime dost görmekteyim. Burayı da bu bağlamda kullanmayı düşünüyorum vakit israfı bakımından burası gerekli mi pek bilemiyorum ama her okuduğumu paylaşmayacak, zamanımdan çalmayacak şekilde burada yer alacağım.
Okuduğum kitaplar kısmında sadece aklıma gelen kitapları yazmaya çalıştım, okuduklarımı hatırladıkça sayfayı güncellemeye devam edeceğim..