muhaf1zz

muhaf1zz
@muhaf1z
Sanman kim taleb-i devlet-i cah etmeğe geldik Biz âleme bir yar için ah etmeğe geldik instagram.com/selim_t_s
ʙɪʟɢɪsᴀʏᴀʀ ᴏᴘᴇʀᴀᴛᴏ̈ʀᴜ̈
ᴜʟᴜᴅᴀğ ᴜ̈ɴɪᴠᴇʀsɪᴛᴇsɪ
ʙᴜʀsᴀ
10 Eylül
66 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Ey müşrikler! Siz zafer mi umuyordunuz; işte zaferi (!) gördünüz! Eğer küfürden ve Peygamber’e düşmanlıktan vazgeçerseniz, bu sizin için daha hayırlı olur. Yok, yeniden savaşmaya ve düşmanlığa kalkışırsanız, biz mü’minlere yine yardım ederiz. Bilin ki, sayıca ne kadar çok olursanız olun, büyük bir topluluk hâlinde bulunmanızın size vereceği hiçbir fayda yoktur. Çünkü Allah, mü’minlerle beraberdir.Enfal 19
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tilkiyi Aslan ettim ondan bu başımın eğikliği. İçine sıçılmış bir sevdadan geliyorum, kusura bakmayın umudum biraz kirli.
Aşk
Aynı odada yan yana yatan iki kalp hastası vardır. Yataklardan biri pencere kenarında, diğeri duvar dibindedir.... Pencere kenarında yatan hasta sabahtan akşama kadar, pencereden dışarıya bakıp seyrettiklerini duvar dibinde bir şey görmeyen, aynı kaderi paylaşan hasta arkadaşına anlatır ve her anlatımında; "Hava güneşli, karşımızda bir park var ve orada çocuklar neşeyle oyunlar oynuyorlar. Park yemyeşil, kuşlar, çiçekler ve ağaçlarla dolu." şeklinde güzel bir tabloyu ortaya koyar. İki hastanın diyaloğu böyle her gün sürüp giderken, pencere kenarında yatan hasta yeni bir kalp krizi geçirir... Duvar dibindeki düğmeye bassa doktoru çağırabilir ve belki de arkadaşı kurtulabilir. Ama onun aklı pencere kenarındaki yataktadır. Arkadaşı ölürse pencere kenarı boşalacak ve kendisi o yatağa geçerek pencereden o güzel manzarayı izleyebilecektir. Sonuçta duvar dibinde yatan hasta düğmeye basmaz ve arkadaşı ölür. Ertesi gün duvar dibindeki hastayı yatağından pencere kenarındaki yatağa taşırlar, beklediği an gelmiştir artik. Yattığı yerde, pencereden dışarıya bakar... Ancak dışarıda gördüğü sadece bir duvardır...🍂
Bana desen ki sana ihtiyacım var gel. iki elim kanda olsa değil. canımdan olacağımı bilsem gelirim. Senin kızıp da sıktığın bütün yumrukları ben tam göğsümün orta yerinde hissettim. haberin yok. olmasında
Aşk
Az kalsın mutlu oluyordum verilmiş sadakam varmış