Kimseyle düşman olacak kadar kötü olmayın. Emin olun, sizin beklentiniz gibi insanların da beklentisi var. Haklı ya da haksız fark etmez ama her insanın bir beklentisi vardır ve bazen bu beklentiler çatışır. Sizi iyi, sevgi dolu ve cömert görüyorlar ve her şeyi başaracağınızı düşünüyorlarsa, neden onlara insanlarla geçinmekte de bir sanatçı olabileceğinizi yansıtmayı denemiyorsunuz ?
Sizinle yiyip, içen, gülen, gezen insanlara yaptığınız iyiliğin ve gösterdiğiniz yakınlığın ardından beklenmedik bir durumla karşılaştığınızda ne üzülün ne de onlara öfke besleyin. Yaptıklarınız sizin sevgi anlayışınızın ve hayatınızın zekatı olsun. Böyle bakarsanız yaptıklarınızın nimeti "İlahi nazardan gelen cömertlik" olur.