birisi depremde şehit olmak güzel ve mutlu olunacak bir nimettir,depremin arkasında birçok hayır ve güzellik doğar yazmış.
Aklıma şu söz geldi: "din cahil ve sıradan insanları sesiz tutmak için mükemmel bir alettir. " (napolyon) #deprem
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Asla unutmayın ki önemli olan tek an 'şimdi'dir. En önemli an şu andır. Çünkü geçmişe ve geleceğe sözümüz geçmez. İnsana en gerekli olan kişi ise o an yanında olan kişidir. Çünkü kimin kime ihtiyacı olacağı hiçbir zaman bilinmez.