muntasova

Kıyısından döndüğüm kaza bile uyutmuyor. Nasıl insanlarız anlamadım ki!
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Farkında mısınız bilmiyorum ama çevrede ne kadar nazik, sınır koyamayan, anlayışlı, fedakar insanlar aşağılık kompleksi insanların enerji kaynağı oluyorlar. Böyle komplekse sahip insanların yanında onlara benzemeden kalabilmek büyük bir başarı...
Duygu ve Düşünce
Akşamları da şiirden saymak gerek. Bazı anların herkesin zihninde canlandırdığı senaryoları vardır. Manzara gördük mü hasretle bakıp iç geçirerek :"Ah be semaver ne yakışırdı şuraya" diyen tokatlı buhran abimizdeki hal hareketler var bizde de... :))
Duygu ve Düşünce
Bir dehb'linin bildiği bir şeyde şudur : "Her gece planlar yapıp, sabahları o planı ertelemek" dir. 😂
Duygu ve Düşünce
Ben çabasız yeşerdim diyen var mı dünyada?
İnsan ve Duygular