Farkında mısınız bilmiyorum ama çevrede ne kadar nazik, sınır koyamayan, anlayışlı, fedakar insanlar aşağılık kompleksi insanların enerji kaynağı oluyorlar. Böyle komplekse sahip insanların yanında onlara benzemeden kalabilmek büyük bir başarı...
Akşamları da şiirden saymak gerek. Bazı anların herkesin zihninde canlandırdığı senaryoları vardır. Manzara gördük mü hasretle bakıp iç geçirerek :"Ah be semaver ne yakışırdı şuraya" diyen tokatlı buhran abimizdeki hal hareketler var bizde de... :))