Peki kadınlara saldırıldığında sorumluluk neden onlarda oluyor? Keske eve yalnız yürümeseydi. Keske parktan geçen kestirme yolu kullanmasaydı. Keske taksiye binmeseydi...
Konu tecavüz olunca en sık kullanılan kelime " keşke " oluyor. Asla erkekler kastedilmiyor. Kimse, keşke adam ona tecavüz etmeseydi demiyor. Konuşulan hep kadınlar oluyor. Keşke...