Bu kitaba nasıl yorum yapılır insan bilemiyor... Okurken bile içimizin parçalandığı, bazen dayanamayıp yarıda bırakıp nefes almaya ihtiyaç duyduğumuz bir kitaptı. İnsan bu kadar acıya eziyete nasıl dayanabilir ki.... Kitabın 'keşke kurgu olsaydı' dedirten çok sayfası oldu. Bilemiyorum, buraya çok şey yazmak istiyorum ama kelimeler kifayetsiz kalıyor. Rabbim vefat eden şehit olan Bosnalı kardeşlerimize rahmet eylesin...
Sırplar Boşnaklar için ölümü bile zorlaştırmıştı. Boşnak
erkeklerini öldürmeden önce çeşitli işkencelere tabi tutuyorlar, gözlerinin önlerinde kadınlarına tecavüz ediyorlardı. Kimi zaman da bir tabancayı esir Boşnakların ellerine tutuşturup zorla Rus ruleti oynatıyorlardı.