Sevgili Kailey'm,
Sen beni kurtardın, sana olan borcumu ödememin tek yolu hayatını mahvetmemek. Veda etme zamanım geldi.
Seni her zaman seveceğim. Ne kadar yakın veya uzak olursak olalım.
Cade
"Altın hiçbir şey kalmaz geriye," diyerek kelimeleri havaya bıraktı. "İyi şeylerin bir sonu olduğunu söylüyor. Ama ben bu düşünceye katılmıyorum. Ben iyi şeylerin devam edebileceğine, edeceğine inanıyorum."
Şüpheli bir şekilde, "Acaba gerçekten öyle mi?" dedim. "Emin değilim. Belki de iyi şeylerin doğasında vardır bu. Onlara sadece bir an için sahip olabiliyoruzdur." Yazın açan ve solan çiçekleri, sonbaharda altının tonlarına bürünen, sonra da dallarından dökülen yaprakları düşündüm. Vefat eden anne babaları. Yitip giden aşkları. Dünyada da, benim hayatımda da altın hiçbir şey kalmıyordu geriye.