Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
"Bedenin içindeki ruh özgürlük için yalvarıyordu.Bedenin içindeki ruh artık o bedene ihtiyaç duymuyordu.Bedenin içindeki ruh bedensiz ne yapacağını öğrenmeyi her şeyden çok istiyordu."
Lidya Nasman