“Birinin melek mi,şeytan mı olduğunu anlamak istiyorsan senin yanından ayrıldıktan sonra kalbinde kalan duyguya bak;eğer için kararmışsa,kalbinde bir sıkıntı varsa giden şeytandır.Ama o gittikten sonra için ferahlamışsa,aydınlıksan,dünyaya başka türlü bakmaya başlamışsan o giden melektir.”
Hızın esiri mi olduk,bu hız bizi tahrik mi ediyor,bilmiyorum.Yahu hakikaten uzun sofra diye bir şey kalmadı.Kurulan sofraların da tadı yok.Baştan söyleniyor;”Dokuz buçukta geliriz,on buçukta kalkarız.”Öyle sofra olmaz ki…Hele eskiden hiç olmazdı.