etrafımda olan biten hiç bir şey ilgimi çekmiyor, ülkede, dünyada,orda burda olan hiç bir şey beni heyecanlandırmıyor,insanların nerde kiminle ne yaptığı gram umrumda olmuyor,etrafımda olup biten hiç bir şeye şaşırıp tepki dahi veremiyorum,çoğu şeye çoğu insana uzağım,her zaman mesafesi olan soğuk biriyim,herhangi birinin bana ilgi göstermesi için ölmüyorum,kendimi beğendirme gayreti içine girmiyorum,aktif sosyal medya kullanmıyorum,sahtelikten ve yapmacıklıktan anında uzaklaşıyorum,gerçekçiliğe tapıyorum,hiç bir şeyin ve hiç kimsemin dışardan göründüğü gibi güzel olmadığını çok yakından biliyorum,insanların dünya üzerindeki en vicdansız canlılar olduğunu düşünüyorum,somut nesnelere,pahalı gösterişli popüleritesi yüksek eşyaların meraklısı olup onlara tapmıyorum,materyalist değilim,olabildiğince çevremde az insan barındıyorum,gereksiz samimiyeti yapmacıklığı sahteliği yalandan gülmeleri acizlik olarak tanımlıyorum,yaşamın amacının sadece sevgi olduğunu düşünüyorum,hayvanlara sevgi gösteremeyenlerin başka bir insanı sevebileceğini düşünmüyorum,yaşamın ölümden daha anlamsız olduğunu düşünüyorum ya da tam tersi ölümün yaşamdan daha anlamlı olduğunu düşünüyorum,hislerin duyguların hiç bir zaman yanıltmadığını biliyorum,sade bir hayatın parıltılı bir hayattan çok daha huzurlu olduğuna şahitliğim var,umudunu hiç bir zaman kaybetmeyen ve aynı zaman da bir ton banka borcuna sahip biriyim:) ama bi o kadar da onları ödemeyecek kadar umarsız. Bazı şeyler anlamını yitirmeye başladığında hiç bir şey seni tatmin edip zevk vermemeye başlar,giderek hissizleşirsin yaşadığın dünyadan soyutlarsın kendini yaptığın şeylerle istediğin şeyler farklı orantıda olmaya başlar bir yandan herkesten uzaklaşıp kaçmak isterken, diğer yandan masum bir kedi gibi sevilmeyi istersin. Daha anlamlı bakmaya