Kır saçlı bir adam geldi ve yüksek bir sesle: “Hayatta göreceğiniz iş ne olursa olsun, erdem olmayınca elde edeceğiniz her şeyin, yapacağınız her işin sonunda utanç ve kötülük vardır.”dedi
Evet o kişi Platon’du.
Gözyaşı neden vardır ? Üzüntünün ya da mutluluğun somut hali mi? Peki gözyaşına bakıp mutluluktan mı üzüntüden mi olduğunu nasıl anlarız?
Renkleri farklıydı değil mi ?
Aptal insanlar çok düşünürler ama düşündüklerinin gerçekliğini anlayamazlar.
Saf insanlar çok düşünürler ama düşündüklerinin gerçekliğini anlamak istemezler.
Yanlış insanlar az düşünürler ve kısa süreli zaferle yaşamaktan zevk alırlar.
Zeki insanlar hiç düşünmezler, düşündürtmek isterler.
Sahi doğru insanlar ne yaparlar?