Murat Şeker

Murat Şeker
@muratseker
Hukuk Fakültesi
6 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Gözyaşı neden vardır ? Üzüntünün ya da mutluluğun somut hali mi? Peki gözyaşına bakıp mutluluktan mı üzüntüden mi olduğunu nasıl anlarız? Renkleri farklıydı değil mi ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aptal insanlar çok düşünürler ama düşündüklerinin gerçekliğini anlayamazlar. Saf insanlar çok düşünürler ama düşündüklerinin gerçekliğini anlamak istemezler. Yanlış insanlar az düşünürler ve kısa süreli zaferle yaşamaktan zevk alırlar. Zeki insanlar hiç düşünmezler, düşündürtmek isterler. Sahi doğru insanlar ne yaparlar?
Yaşanılan şeyler ne zaman son bulacak? İnsanlık bitince mi,insanlar gidince mi?
“İçinizdeki şeytanı taşlayın.”
Sevdiğini unutamama duygusu da zamanın bir oyunu mu?